Skip link

מניית ישראמקו – ניתוח טכני

Facebook

מניית ישראמקו – ניתוח טכני

 

מניית ישראמקו היא מנייה המעוררת עניין גדול מאז תגליות הגז באזורנו. בשנת 2009 עלתה המנייה כ-1800%. מתחילת 20100 ועד היום המנייה מדשדשת ולא בצעה מהלכים מרשימים. אז האם המנייה מעניינת להשקעה?

isramco1

למרות הדשדוש של תקופה ארוכה אפשר לזהות מגמה ברורה של עלייה במהלך חמשה חודשים אחרונים. כפי שאנחנו רואים, המנייה נמצאת בחלק התחתון של הרצועה העולה ובנוסף על רמת תמיכה אופקית חשובה ברמה של 54-55 נקודות.
נתון חשוב נוסף שכדאי לשים אליו לב הוא מחזורי המסחר. בעליות המחזורים נוטים לגדול ובתיקונים קטנים המחזורים. עובדה זו היא סימן מאוד אופטימי.

כאשר מחפשים נקודת כניסה לרכישת נכס, יש לחשב את היחס סיכוי/לסיכון. כמה אנחנו עלולים להפסיד לעומת פוטנציאל הרווח. במקרה הנוכחי נראה שאנו נמצאים בנקודת הכניסה האופטימלית מכיוון שהמנייה ניצבת על רמת מבחן חשובה של 54 נקודות. במקרה ורמה זו תחצה כלפי מטה, נוכל לצאת בסטופלוס בלי להפסיד הרבה. מצד שני, אם נניח שפוטנציאל הרווח בשלב ראשון הוא הגעה לטווח העליון של הרצועה העולה ולרמת מחיר של 63-65 נקודות, נראה שיש אפשרות להשיג רווח של יותר ל-15%.
לסיכום, המנייה מעניינת להשקעה וגם נמצאת ברמה שמאפשרת כניסה נוחה עם יחס סיכוי/סיכון מצוין. כמובן שאם רמת ה-54 לא תחזיק ותחצה כלפי מטה, הדבר יצריך חיתוך הפסד. מאידך, הגעה לרמות של 65 תהווה נקודה טובה לשמירת רווח והקטנת פוזיציה.

בית השקעות תטא 1 הינה חברה מנהלת תיקים העוסקת בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) ויש לה זיקה לקרנות נאמנות ש"מיטב ניהול קרנות נאמנות (19988) בע"מ מנהלת". הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד.

אני, ישראל ברקוביץ בעל רישיון מספר 9310 מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים ועל התאגיד שהנפיק ניירות ערך אלה. בשנתיים האחרונות הנני משמש כמנהל אסטרטגיות המסחר של תטא 1.

תפריט נגישות