Skip link

מניית קרדיט סוויס CS – ניתוח טכני

Facebook

ניתוח טכני למניית קרדיט סוויס (סימבול CS)

מחיר אחרון:29.67$

חברת קרדיט סוויס וחברות הבנות שלה מספקות שירותי בנקאות ובנקאות להשקעות ללקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים, ממשלות ולקוחות אמידים ברחבי העולם.
החברה פועלת בשני מגזרים: 1.בנקאית פרטית וניהול הון. 2. בנקאות השקעות.
מגזר הבנקאות הפרטית וניהול ההון מציע מגוון רחב של פתרונות ייעוץ ופתרונות פיננסיים, ייעוץ מובנה ללקוחות אמידים, מוצרים בנקאים כהלוואות, ניהול מזומנים, מימון והשקעות, השקעה ושירותים שונים לקרנות פנסיה, ממשלות, קרנות, תאגידים ולקוחות פרטיים.
מגזר בנקאות ההשקעות מספק שירותי הון וחיתום , שירותי ייעוץ , מיזוגים ורכישות, שינויים מבניים, פיצולים והגנות מפני השתלטויות זרות, מכירות ניירות ערך ברחבי העולם, מסחר, שירותי ברוקראז', גיוס הון, שירותי מחקר להשקעות.
להלן גרף המניה ל14 השנים האחרונות
cs-14-years
המגמה הראשית היא שלילית, אחרי רמות השיא בשנת 2008 וההתרסקות של כ- 75% במשבר, המניה לא מצליחה לשבור שיא גבוה יותר. בשנים 2010-2012 נשבר שפל נמוך יותר מזה של 2008. מחזורי המסחר קטנים בעלייה האחרונה וזהו חיזוק למגמה השלילית.
להלן גרף המניה ל-3 השנים האחרונות
cs-3-years
הגרפים באדיבות בורסה גרף, תוכנה לניתוח טכני.
המניה יורדת כבר קרוב לשש שנים והשפל האחרון היה ברמת 15$ למניה, שם המניה קיבלה תמיכה משמעותית שנוצרה בעקבות לחץ של קונים שרצו לנצל את ההזדמנות במחיר הנמוך.
מחירה של קרדיט סוויס נמצא במשולש מתכנס סימטרי והמניה מדשדשת בין 29$ בגבול התחתון ו32.5 בגבול העליון, רמות אלו מהוות רמות תמיכה והתנגדות ארוכות טווח ולכן פריצה של אחת הרמות הללו תקבע את הכיוון ועשויה להביא למהלך חד.
פוזיציה אפשרית היא כניסה בקרבה לרמת 29$ כאשר ירידה ממחיר זה תביא לחיתוך הפסד ויציאה מפוזיציה, יעד רווח ברמת 32$ תוך כ-3 חודשים כאשר הרווח ימומש מהגעה לגבול העליון של הרצועה.
פוזיציה אפשרית נוספת היא להמתין לפריצת המשולש ואז גם לפריצת אחת הרמות, 29$ מטה או 32$ מעלה ולפתוח פוזיציה בהתאם.
תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות, בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) וכן בניהול השקעות של קרנות נאמנות בניהול מיטב דש קרנות נאמנות בע"מ (עד 16.06.13 היה שם מנהל הקרן מיטב ניהול קרנות נאמנות (1982) בע"מ), ועל כן יש לה זיקה לקרנות נאמנות אלו. הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם ואינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות נאמנות, המתבצעת על פי תשקיף הקרן והדיווחים שבתוקף. כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים בתטא 1 (רישיון מספר 11937). אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. סהר דמארי, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל' — 02-6251213
13/05/2012
קבוצת קרדיט סוויס השוויצרית נוסדה ב-1856 בציריך שוויץ. הקבוצה הינה ענקית שרותים פיננסיים הפועלת בשלוש חטיבות בינלאומיות: חטיבת הבנקאות הפרטית, בנקאות השקעות וניהול נכסים. לאחרונה עלה שמו של הבנק לכותרות בהקשרו של נוחי דנקנר אשר מחזיק ב-3% מהון המניות של הבנק באמצעות חברת כור שבבעלותו. הרגולציה וירידה חדה בהיקף העיסקאות בעקבות משבר החובות באירופה הסבו לבנק הפסדים גדולים.
ניתוח טכני- כאשר מסתכלים על הגרף ניתן לראות שהמנייה נמצאת במגמת ירידה מנובמבר 2010 המנייה איבדה כ-64% והיום היא נסחרת בשפל. למעשה נוצרה לנו רצועת מסחר היוצרת הזדמנות קנייה מצויינת, יחס סיכוי סיכון יכול לשחק לטובתנו. רצועת המסחר היא בין המחירים 20.50$-29$ טווח של כ- 23%, קו התמיכה בנקודה זו יכול להיות חזק ולבלום המשך ירידה, כפי שעשה 6 פעמים בחצי השנה האחרונה ולגרום לנו להינות מהתיקון כלפיי מעלה. קנייה- 20.50 סטופ – 20 .
cs
תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות, בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) וכן בניהול השקעות של קרנות נאמנות בניהול מיטב ניהול קרנות נאמנות (1982) בע"מ, ועל כן יש לה זיקה לקרנות נאמנות אלו. הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם ואינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות נאמנות, המתבצעת על פי תשקיף הקרן והדיווחים שבתוקף. כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים בתטא 1 (רישיון מספר 10483) אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. אבירם ברדוגו, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל' – 02-6251213

תפריט נגישות