Skip link

מנית שופרסל- ניתוח טכני

Facebook

ניתוח טכני של מניית שופרסל

מחיר אחרון:  1356

 

מניית שופרסל יצאה ממדד המעוף והיא נסחרת כעת במדד תל אביב 100. המחאה החברתית פוגעת במרווחים של יצרני המזונות הבסיסיים אך גם מרשתות הסופרמרקטים מצופה להקטין את המרווחים שלהם וגם רווחיותם נפגעת. בתחילת ינואר הודיע הנהלת החברה החדשה על תוכנית התייעלות וקיצוצים, ארבעים מעובדי מטה החברה פוטרו והתוכנית היא להמשיך להקטין את מצבת העובדים בכמעט 2000 נוספים.

ss

מבחינה טכנית המגמה ארוכת הטווח ברורה והיא מגמת עלייה. נראה כי הזינוק במחיר של סוף 2009 ותחילת 2010 יוצא מקצב העלייה ארוך הטווח אבל הירידה של 2011 ו-2012 מחזירה את המניה לקצב העלייה הסביר.

שיא חדש בשופרסל ושבירה של רמת ה-2000 צפויה להתרחש כבר ב-2012. המומנט החיובי הכללי במניות שצפוי להמשיך בשנה הזו יסייע גם לשופרסל בשבירת השיא של כל הזמנים.

במקרה שהחיזוי שגוי, יש לחתוך הפסד מיד עם חציית המחיר של 1260 מטה, אם יתרחש.

 

 

 

תטא 1 הינה חברה מנהלת תיקים העוסקת בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) ויש לה זיקה לקרנות נאמנות ש"מיטב ניהול קרנות נאמנות (1998) בע"מ מנהלת". הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד.

אני, בועז אילון בעל רישיון מספר 4786 מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים ועל התאגיד שהנפיק ניירות ערך אלה. בשנתיים האחרונות הנני משמש כמנהל השקעות ראשי ומנכ"ל של תטא.

תפריט נגישות