Skip link

ניתוח טכני למניית וודאפון – סימבול VOD

Facebook

ניתוח טכני למניית וודאפון – סימבול VOD

מחיר אחרון: 32.72
וודאפון היא חברת תקשורת הנסחרת במדד הנאסדק 100. החברה מציעה שירות קולי, הודעות, ושירותי נתונים ברשתות ניידות ונייחות, שירותי פס רחב וטלוויזיה קבועים, שירותי ענן ואירוח, שירותי רשת פרטית וירטואלי של פרוטוקול אינטרנט, שירותי נדידה, ואיחוד שירותי תקשורת. החברה מספקת גם שירות העברת כספים ותשלום נייד המאפשר ללקוחות גישה לחשבון בנק כדי לשלוח ולקבל כסף הנקרא Pesa M- לשם רכישת מוצרים, לתשלום חשבונות, לחסוך כסף ולקבל הלוואות לטווח קצר. מוצר נוסף הוא שירותי תקשורת נייחים וניידים משולבים לחברות גדולות וחברות קטנות ובינוניות הנקרא בשם Vodafone One Net. בנוסף, וודאפון מציע פתרונות עסקיים ,M2M שירותים מובילים, כגון קישוריות ושירותים אחרים קבועים וניידים, טלפונים חכמים וטאבלטים, ומוצרים ושירותי טלמטיקה. החברה משרתת 446 מיליון טלפונים ניידים, 12 מיליון לקוחות פס רחב קבוע, ו -9 מיליון לקוחות טלוויזיה. היא מוכרת את מוצריה באמצעות כ-16,000 חנויות מותג, שותפי הפצה, וקמעונאים צד שלישי. וודאפון נוסדה בשנת 1984, ובסיסה בניוברי, אנגליה. שווי השוק של החברה נכון ל 1.02.2016 הינו 86.8 מיליארד דולר.
להלן גרף המניה ל – 16 השנים האחרונות
vod16
במשך מעל לעשור החברה לא הצליחה לשבור שיא חדש ורק בתחילת 2014 מחירה התקרב לרמות השיא בהן היא נסחרה בשנת 2000. עליית המחיר נתקלה בהתנגדות חזקה ברמת 37.6 $ אותה לא הצליחה לחצות בתחילת 2014 ופעמים נוספות באמצע 2015 ומאז יצא המחיר לתיקון עד לתמיכה ברמת 30$.
לגרף המניה ל – 5 השנים האחרונות
vod5
בגרף זה ניתן לראות את חזרת המחיר לעליות ואת הרצועה בה במניה נסחרת בשנתיים האחרונות. כאשר רמת ההתנגדות עומדת על 37.6 $ והתמיכה הטבעית ברמת ה 30 $.
ירידת מחיר לתמיכה ברמת ה-30$ שהתרחשה ביום שישי, מספקת לנו הזדמנות קנייה, לחלופין גם פריצה של רמת ההתנגדות ב-37.6$ תאותת על חזרה למסלול עולה.
אסטרטגיית המסחר שניתן לנקוט במקרה זה היא קנייה אם המחיר ירד עד 30$ וחיתוך הפסד אם המחיר שובר את הרמה הזו ליותר מכמה ימים.  יעד המחיר הוא 37.6$ תוך  כחצי שנה המהווה רווח של כ -25%.
עקב המחזוריות של השווקים שעלולה להסתיים ולהביא לירידות בשווקי המניות יש לסגור פוזיציה מיד עם ירידה מ -30 $ כיוון שבמקרה כזה עלולה להגיע תנודה קיצונית כלפי מטה.
בהצלחה!
תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות, בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) וכן בניהול השקעות של קרנות נאמנות בניהול מיטב דש קרנות נאמנות בע"מ, ועל כן יש לה זיקה לקרנות נאמנות אלו. הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם ואינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות נאמנות, המתבצעת על פי תשקיף הקרן והדיווחים שבתוקף. כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים בתטא 1 (רישיון מספר 11937). אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. סהר דמארי, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל' — 02-6251213

תפריט נגישות