Skip link

ניתוח טכני למניית מגה אור

Facebook
ניתוח טכני למניית מגה אור

מחיר אחרון: 4593

 

קבוצת מגה אור שבבעלות צחי נחמיאס עוסקת בייזום וניהול של נדל”ן מניב בתחום המרכזים המסחריים והלוגיסטיים בישראל. החברה הוקמה על ידי צחי נחמיאס בשנת 2003 והונפקה ארבע שנים לאחר מכן בבורסה בת"א.

לחברה 21 מרכזים מסחריים מניבים ו- 11 מרכזים לוגיסטיים מניבים בהיקף של 316,000 מ"ר ברחבי הארץ הממוקמים על צירי תנועה מרכזיים ועוד 13 מרכזים בשלבי פיתוח. המרכזים כוללים שטחי תפעול ואחסנה, לוגיסטיקה ושטחים למשרדים.

למגה אור ארבעה שותפים עסקיים עיקריים: ביג, רמי לוי נדל"ן, איקאה וריט 1.

 

גרף המניה משנת 2007 ועד היום

למרות סחירות לא גבוהה במניה, המניה עולה בחמש השנים האחרונות בצורה חזקה. שווי המניה עולה פי 10 ממחיר של 540 לקראת סוף 2012 ועד לשיא כל הזמנים מעל 5400 נקודות בפברואר השנה.

מאז השיא שנקבע השנה המניה יצאה לתיקון ונגעה במחיר של 4500 אשר נתמך בגרף ברצועה התחתונה של הגל העולה, דבר זה אמור לספק תמיכה ולהחזיר את המניה לעליות בהנחה שהכיוון לא השתנה.

 

פוזיציה אפשרית:

קנייה בסביבות רמת 4550 בימים הקרובים

חיתוך הפסד במקרה והמחיר ממשיך לרדת מתחת למחיר הקנייה

יעד רווח: 5300 בתוך 6 חודשים

 

בהצלחה!

 

תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות ובשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות). הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.   כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים בתטא 1 (רישיון מספר 11937). אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. סהר דמארי, BA, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל'  02-6251213

 

תפריט נגישות