Skip link

ניתוח טכני למניית מיקרוסופט – MSFT

Facebook

ניתוח טכני למניית מיקרוסופט – סימבול MSFT

מחיר אחרון:37.9$
מיקרוסופט מפתחת ומספקת שירותים של רישיונות לתוכנות והתקני חומרה. על המחלקות השונות בחברה נמנות: חטיבתWindows  , שרתים, שירותי אונליין, עסקים, פתרונות דינמיים לעסקים וחטיבת הבידור.
חטיבת Windows מציעה מערכות הפעלה, שירותי Windows ליישומים ולאינטרנט, אשר כוללת בתוכה את תוכנת הדוא"ל ולוח שנה Outlook , שירות אחסון הקבצים של Skydrive, מערכת הפעלה לטאבלטים Surface RT  ו- Pro.
חטיבת השרתים מספקת שרתים ושירותים מבוססי ענן, הכשרה והסמכה למפתחים ולמומחי טכנולוגיית מידע, בניית תוכנה בפיתוח עצמאי לאדריכלים, מפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים. מוצרי חטיבה זו כוללים את Azure Windows המאפשרת עבודה בפלטפורמת ענן ,שרת Microsoft SQL  עם אבטחה גבוהה עבור חברות, Windows Intune  המגן על המחשב מפני וירוסים, Windows Embedded  ושירותי ייעוץ ותמיכה למוצרי Premier.
מחלקת שירותי אונליין של החברה מציעה מידע עדכני ומקוון ותכנים שונים, דרך מנוע חיפוש Bing , מודעות ופורטל MSN.
מחלקת העסקים נותנת שירותי אונליין לתוכנות Office, Sharepoint  המאפשרת שיתוף של העבודה המשרדית ארגון פרויקטים ועוד,Exchange  הוא דוא"ל עם הגנות עבור ארגונים, Lync  לשיחות ועידה בווידאו והודעות מידיות, ו-Yammer  המשמש כרשת חברתית לארגון.
מחלקת פתרונות דינמיים לעסקים, כוללת מערכת לניהול לקוחות  Microsoft Dynamic CRU, תוכנה לניהול משאבים ,Microsoft Dynamic ERP Office Web apps  לעריכה ושיתוף של מסמכיWord , Excel וPowerPoint  דרך הדפדפן ו- Office 365  אשר מציעה את תוכנות אופיס למגזר הביתי.
אחרונה היא חטיבת הבידור וההתקנים אשר מציעה שירותים ומוצרים אשר נועדו לבדר ולחבר בין אנשים, בין המוצרים במחלקה זו ניתן למנות את סקייפ , קונסולת Xbox  למשחקי וידאו, Xbox Live  להשכרת סרטים, צפייה בסדרות ורכישה מקוונת של משחקים ומערכת הפעלה Windows Phone לסלולרי.
לאחר הנפקתה ב-1986 עלתה מייקרוסופט משער 1$ עד לשער 60$ במונחים של היום. במשבר של 2008 נפלה מחירה בכ-57% ולאחריו ביצעה התאוששות מהירה עד לרמות של 28 דולר למניה, בשנים 2010 ו-2011 דשדשה בתחום שבין 22 ל-26$, הפריצה של ההתנגדות ב-2012 נתנה את האיתות לחזרה למסלול חיובי, ההתנגדות ברמת 26$ הפכה לתמיכה וכך הירידה לרמה זו בסוף 2012 נעצרה בה ובשנה שאחרי עלתה מייקרוסופט לרמות השיא.
להלן הגרף של מניית מייקרוסופט ל-14 השנים האחרונות
msft
כרגע מניית החברה נמצאת בהתנגדות ברמת 38.5$ והיא צפויה לפרוץ כלפי מעלה בשבועות הקרובים פריצה זו עשויה להביא את המניה ליעד ברמת מחירים של 45$ בטווח של כחצי שנה מהיום.
להלן הגרף של מניית מייקרוסופט ל-3 השנים האחרונות
msft-3-years
תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות, בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) וכן בניהול השקעות של קרנות נאמנות בניהול מיטב דש קרנות נאמנות בע"מ (עד 16.06.13 היה שם מנהל הקרן מיטב ניהול קרנות נאמנות (1982) בע"מ), ועל כן יש לה זיקה לקרנות נאמנות אלו. הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם ואינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות נאמנות, המתבצעת על פי תשקיף הקרן והדיווחים שבתוקף. כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים בתטא 1 (רישיון מספר 4786). אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. בועז אילון, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל' — 02-6251213

תפריט נגישות