Skip link

ניתוח טכני למניית סודה סטרים – SODA

Facebook

ניתוח טכני למניית סודה סטרים – SODA

מחיר אחרון:40.93
סודה סטרים אינטרנשיונאל בע"מ היא חברה ישראלית הנסחרת בנאסדק אשר מזוהה כיצרן המפיץ והמשווק הגדול ביותר של מערכות סודה ביתיות בעולם. מותגי החברה נמכרים במעל 60,000 חנויות ב-45 מדינות כאשר הנהלת החברה ממוקם באיירפורט סיטי בישראל.
מערכות סודה סטרים מאפשרות לצרכנים צריכה של סודה, מים וטעמים מוגזים כחלופה לרכישת בקבוקים ופחיות ומספק יתרונות רבים עבור הצרכן לדוגמה חיסכון בעלויות, הפעלה פשוטה, שימוש מופחת בבקבוקי פלסטיק ואחסנתם, התאמה אישית של טעמים ועוד.
החברה מציעה מגוון של למעלה מ-100 טעמים שונים: טבעי, פירות שונים, תה קר, משקאות אנרגיה והיד עוד נטויה.
לאחרונה החברה עלתה לכותרות עקב דרישת ארגונים פרו פלסטיניים לנתק את הקשר עם סקרלט גוהנסון אשר השתתפה בקמפיין של החברה, תביעה זו הגיעה בטענה לייצור במפעל אשר ממוקם מעבר לקו הירוק שכן מפעל החברה ממוקם במישור אדומים.
soda
ניתוח טכני
מניית החברה צנחה בחצי השנה האחרונה מרמה של 78$ למניה עד לשווי של 35$ בתחילת פברואר, בגרף המניה ניתן להבחין במגמת ירידה אשר מאופיינת בנקודות שיא ושפל יורדות אשר מתוחמות ברצועה יורדת. הנטייה של רוב בני האדם היא לקנות בזול ולכן לרבים יש חשק
לקנות. האם מדובר בעיתוי טוב?
העלייה בימים האחרונים נבעה מתנודת מחיר קיצונית כלפי מטה אשר חייבה תיקון מתבקש, מי שמעוניין לקנות, צריך לקבל אישורים מהשוק לכך שבסבירות גבוהה חוזרים למסלול עלייה. אישורים כאלו הם:
 1. שבירת קו המגמה היורד
 2. פריצה מעלה של רמת ההתנגדות הטכנית ההיסטורית ב-45$ והתייצבות מעליו.
במקרה שמתקיימים תנאים 1 ו-2 יעד המחיר הוא 70$ בתוך שלושה חודשים.
בהצלחה!
תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות, בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) וכן בניהול השקעות של קרנות נאמנות בניהול מיטב דש קרנות נאמנות בע"מ (עד 16.06.13 היה שם מנהל הקרן מיטב ניהול קרנות נאמנות (1982) בע"מ), ועל כן יש לה זיקה לקרנות נאמנות אלו. הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם ואינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות נאמנות, המתבצעת על פי תשקיף הקרן והדיווחים שבתוקף. כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים בתטא 1 (רישיון מספר 4786). אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. בועז אילון, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל' – 02-6251213.

תפריט נגישות