Skip link

ניתוח טכני למניית Signet Jewellers – סימבול SIG

Facebook

ניתוח טכני למניית Signet Jewellers – סימבול SIG

מחיר אחרון: 26.59

 

Signet Jewellers Limited עוסקת במכירה קמעונאית של תכשיטי יהלומים, שעונים ומוצרים אחרים בארצות הברית, קנדה, בריטניה, אירלנד ואיי התעלה. חטיבת התכשיטים של סטרלינג מפעילה חנויות בקניונים ומחוץ לקניון, בעיקר תחת המותגים Kay Jewelers, Kay Jewelers Outlet, Jared The Galleria Of Jewelry, Jared Vault, וכן מותגים אזוריים שונים, כמו גם JamesAllen.com, ומכירת תכשיטי זהב באתר אינטרנט. החל ב -3 בפברואר 2018 חטיבה זו הפעילה 1,586 חנויות. חטיבת Zale של החברה מפעילה חנויות תכשיטים ודוכנים בקניונים בעיקר תחת תכשיטני Zales, Zales Jewelers, Zales Outlet, Peoples Jewellers, Gordon's Jewelers, brands ומותגים אזוריים של תכשיטנים. נכון ל -3 בפברואר 2018, פעלו 868 חנויות תכשיטים ו -595 דוכנים בקניונים. חטיבת התכשיטים של בריטניה מפעילה חנויות בקניונים ומחוץ לקניון, בעיקר תחת המותג H.Samuel ו- Ernest Jones. החל ב -3 בפברואר 2018 חטיבה זו הפעילה 504 חנויות. החברה מפעילה גם מפעל ליטוש יהלומים, המעורב בפעילות של ליטוש יהלומים. Signet Jewellers Limited נוסדה בשנת 1950 ומשרדיה נמצאים בהמילטון, ברמודה.

גרף המניה בשנים 2000-2019

מחיר של 43 דולר נקבע במניה לפני המפולת של 2008, הנפילה במניה הייתה כואבת והשפל נקבע במחיר של 6. עד שנת 2011 המחיר חזר לרמת 43 דולר אך לא הצליח לפרוץ כלפי מעלה.

רק בשנת 2013 המחיר עולה ומשם ממשיכות עליות חדות על לשיא כל הזמנים של 140 דולר.

גרף המניה ל- 4 השנים האחרונות

מאז השיא מגיעות שנים של נפילות כאשר בכל פעם נקבע שפל נמוך יותר המסמן את המגמה השלילית במניה.

אז למה להשקיע?

את הירידות בשנתיים האחרונות ניתן לראות ברצועה יורדת רחבה מאוד, כאשר תחתית הרצועה מסמנת מכירות יתר ובפעמים הקודמות כל נגיעה בתחתית הרצועה הביאה לעליות חדות לקצה העליון של הרצועה.

פוזיציה אפשרית

קנייה ברמה הנוכחית

חיתוך הפסד מתחת 25.3

יעד רווח 55 בתוך כ- 9 חודשים.

בהצלחה!

 תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות ובשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות). הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.   כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים בתטא 1  החל מה-23 במרץ 2014 (רישיון מספר 11937). אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. סהר דמארי, BA, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל'  02-6251213

 

 

 

תפריט נגישות