Skip link

מניית אלוני חץ – ניתוח טכני

Facebook

מניית אלוני חץ – ניתוח טכני

 

 

אחד הנושאים שמעסיקים לאחרונה את המנתחים הטכניים הוא מדד הנדל"ן
מדד נדלן 15 פרץ לאחרונה את רצועת הדשדוש ששם נסחר בשנה האחרונה ועפ"י הניתוח הטכני מכיוון שהרצועה נפרצה כלפי מעלה הצפי הוא שמדד הנדל"ן יעלה.

אלוני חץ היא אחת ממניות הנדל"ן שנסחרת במדד נדל"ן 15,החברה נסחרת בשווי שוק של 2.3 מיליארד ₪.
אם נסתכל בגרף של המניה נראה שהמנייה נמצאת במומנטום חיובי,נקודות השיא והשפל מסודרות בצורה ברורה שמראה על המשך מגמה חיובית. יש לשים לב להתנגדות שנמצאת ברמה של 2000, תיקון אפשרי אמור להיעצר ברמה של 1800-1813 ,במידה והמניה תפרוץ את ההתנגדות הצפי הוא להמשך עלייה.

aloni

 

בית השקעות תטא 1 הינה חברה מנהלת תיקים העוסקת בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) ויש לה זיקה לקרנות נאמנות ש"מיטב ניהול קרנות נאמנות (19988) בע"מ מנהלת". הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד.

אני, ישראל ברקוביץ בעל רישיון מספר 9310 מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים ועל התאגיד שהנפיק ניירות ערך אלה. בשנתיים האחרונות הנני משמש כמנהל אסטרטגיות המסחר של תטא 1.

תפריט נגישות