Skip link

מניית יו.אס. איירווייז (LCC) – ניתוח טכני

Facebook

מניית יו.אס. איירווייז (LCC) – ניתוח טכני

נכתב על ידי מייקל לוי, בית השקעות תטא.

המניה נסחרת נכון לכתיבת שורות אלו ב 5.21$.
נשאלת השאלה, האם תמו הירידות והמניה תתאושש או שמא יש מקום לירידות נוספות?

להלן הגרף השבועי של המניה משנת 2008 ועד היום:

lcc-1

מהתבוננות בגרף השבועי ניתן להבחין כי מנובמבר אשתקד, נקודות השיא והשפל מסודרות בסדר יורד והמניה נמצאת בתוך תעלה יורדת. רמת התמיכה המשמעותית האחרונה היתה בסביבות 8$ וזו נשברה כלא היתהלפני מספר חודשים. רמת התמיכה כרגע הינה 5$ ושבירתה מטה עשויה להוביל את המניה לרמת 3$ דולר תוך מספר שבועות וזאת בשלב ראשון בדרך לרמת 2$.
מנגד, רמת ההתנגדות הקרובה הינה 6$ ופריצתה כלפי מעלה יכולה להוביל את המניה לרמת 8$ אך תרחיש זה נראה לא סביר לאור התנהגות המניה בשנה האחרונה.

לצורך המחשת חולשת המניה מצורף גרף השוואה של המניה מול מדד ה- אס אנד פי 500 מנובמבר אשתקד.
אדום- אס אנד פי 500
כחול- יו.אס. איירווייז

lcc-2
אני מחזיק בדעה כי מניה זו צפויה להמשיך בדרכה מטה ועל כן במידה ותישבר רמת ה 5$ כלפי מטה, המניה תהווה הזדמנות מעולה לפוזיציית שורט.

בכל מקרה יש לבצע ניהול סיכונים על מנת לחתוך הפסד לפי הצורך.

תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות, בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) וכן בניהול השקעות של קרנות נאמנות בניהול מיטב ניהול קרנות נאמנות (1982) בע"מ, ועל כן יש לה זיקה לקרנות נאמנות אלו. הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם ואינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות נאמנות, המתבצעת על פי תשקיף הקרן והדיווחים שבתוקף. כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני משווק השקעות בתטא 1 (רישיון מספר 10739) אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. מיכאל לוי, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל' – 02-6251213

 

תפריט נגישות