Skip link

ניתוח טכני למניית גזית גלוב

Facebook

ניתוח טכני למניית גזית גלוב

מחיר אחרון: 3476

 

גזית גלוב היא חברת נדל"ן מניב המתמקדת ברכישה, יזום ופיתוח והשכרה של מרכזים מסחריים תחת המותגG . מניית החברה נסחרת הן במדד ת"א 35 ומדד נדלן 15 והן בבורסות ניו יורק וטורונטו.

החברה מחזיקה ב 429 נכסים ביותר מ-20 מדינות על שטח של 6.5 מיליון מ"ר ברחבי העולם.

הנכסים בישראל כוללים 11 מרכזים מניבים ו-3 מרכזים מסחריים הנמצאים בשלבי פיתוח. לחברה כ-900 שוכרים בפועל המהווים את ההכנסה השוטפת של החברה מנכסיה.

בשנת 2011 החברה רכשה את חברת  א. דורי בניה הנסחרת בבורסה אשר מחזיקה בנכסים בישראל ובמזרח אירופה ואף מקדמת פרויקט בתחום האנרגיה להקמת תחנת כוח פרטית באמצעות גז טבעי.

מרכזי החברה הפעילים הם צמרת בצפון תל אביב,G תל ברוך,G כפר סבא, סינמה סיטי בצומת גלילות, בראשון לציון  3 מרכזים: רוטשילד One ו  G-Two ,G-6  ביוקנעם עלית,   G עפולה, G יבנה, וחורב בחיפה.

מרכזי החברה שנמצאים בשלבי פיתוח הם: G-FASHION  בראשון לציון, מרכז מסחרי ויחידות דיור ברמת אביב, ומלון סוויטות באילת.

 

להלן גרף המניה ל-17 השנים האחרונות

סה"כ מדובר במניה חיובית למרות שהיא אינה קרובה לשיא, בעשר שנים האחרונות המחזורים גדלו והתייצבו, והתנהלות המניה בגרף השבועי מתוחמת ברצועה עולה רחבה מאוד.

האם לקנות?

 

להלן גרף המניה ל-5 השנים האחרונות

בשנת 2015 המניה ירדה 45% ממחיר שיא של 4800 ועד ל-2640 תוך שנה. מאז המניה במשך שנה וחצי  נמצאת בתוך רצועה עולה וכרגע נמצאת בקצה התחתון של הרצועה. עובדה זו, ביחד עם מגמה ארוכת טווח חיובית, מספקת הזדמנות קנייה מכיוון שסביר יותר שהמחיר ימשיך לעלות ואנו נמצאים בנקודת כניסה אופטימלית עם יחס סיכוי סיכון טוב.

במקרה כזה אפשר לקנות קרוב לרמת 3,460 המסמן את תחתית הרצועה היום כאשר מחיר היעד הוא 4,200 המהווה רווח פוטנציאלי של מעל 20% בתוך כחצי שנה. אפשר להגדיל את האחזקה עם פריצת רמת ההתנגדות ב-3,800 נקודות.

מאידך אם המחיר יורד מתחת 3,460 יש לחתוך הפסד ולחכות להזדמנות אחרת.

בהצלחה!

 

 

תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות ובשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות). הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.   כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים בתטא 1 (רישיון מספר 11937). אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. סהר דמארי, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל'  02-6251213

תפריט נגישות