Skip link

תחזית שבועית ל-13 במאי 2007

Facebook

תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ

13-5-2007

תחזית על שערי מט"ח, מניות והשקעות אחרות

שלום ללקוחותינו, ולמתעניינים אחרים.

באדיבות תוכנת בורסהגרף מצורפים לעיונכם הגרפים של הנכסים

מעוף מחיר אחרון: 1106.82

אין מעצורים לשוק והקונים מקבלים החלטות כאילו עוד מעט לא יישארו מניות לרכישה.

העליות החדות צפויות להמשך עד 1150 לפחות ללא תיקון משמעותי. גם וינוגרד וממשלה הנמצאת בקשיים לתפקוד בסיסי לא מפריעים. עם ישראל קונה מניות באמצעות קרנות נאמנות או באופן ישיר.

מגמה ארוכת טווח: יש כבר לא מעט סימנים לבועה וצריך לזכור כי כח המשיכה הפיננסי ימשוך חזרה מטה את מחירי המניות הנוסקים. קטוננו מלדעת מתי זה ייתרחש ולא נותר לנו אלא לשמור על ערנות ולחכות שהכסף החכם יתחיל לצאת וושההערכות שלנו נתמכות על ידי השוק. צריך לזכור כי קשה להעריך עד לאן ו/או עד מתי ימשיכו העליות.

גם בבדיקת המחזוריות ארוכת הטווח אנו צריכים להתכונן לשינוי המגמה . עדיין אין סימנים בהתנהגות השוק לחולשה ולהערכתנו שינוי המגמה צריך להתרחש רק בעוד חצי שנה או שנה של עליות בהם יש סיכויים לכך שמדד המעוף יגיע עד 1200נקודות.

הפוזיציה שלנו לכל 300 אלש"ח כוללת את האופציות הבאות:

(מאי 3C(1140-

(מאי 3P(1060-

(יוני 15C(1100

(מאי 3C(960-

הפוזיציה שלנו תרוויח אם המעוף ימשיך בעליה.

דולר יורו בעולם שער אחרון: 1.353 

שער הדולר יורו הגיע לנקודת השיא של תחילת 2005. קיימים מוכרים רבים שהמתינו לשער הזה כדי למכור ולכן אין פלא שראינו גם השבוע החלשות של היורו.

החלשות זמנית זו עשויה לגרום לדולר להתחזק עד שער 1.33אך בסיום התיקון צפוי הדולר להחלש חזרה כך ששער החליפין יחצה את רמת ה-1.37ויגיע ל-1.4תוך שלושה חודשים.

לפיכך התחזית שלנו היא התייצבות או התחזקות של הדולר בתקופה הקרובה(לפחות שבוע) לאחר מנוחה צפוי היורו להתחזק אל מעל ל-1.37. ירידה חזרה לרמת ה-1.342-1.33תספק איזור כניסה אידיאלי למי שרוצה לקנות יורו.

שער הדולר שקל שער אחרון: 3.9858

גם חציה של רמת ה-4 כלפי מטה אינה גורמת לנו עדיין לשנות את התחזית. יש להבין כי גם אם יש קונים רבים ברמת 4, הם אינם ממהרים לקנות כאשר כל יום שממתינים השער יורד יותר.במצב כזה נחצת זמנית רמת התמיכה.

התחזית שלנו היא ששער הדולר צפוי לעלות חזרה אל מעל 4 בתוך שבוע ולהשאר מעל שער 4 עד אמצע יוני לפחות.

לאחר תקופת דישדוש שעל פי ההערכות שלנו כאמור צפויה להמשך לפחות עד יוני, צפוי שער הדולר להמשיך ולהיחלש אל מתחת לשער 4.

נאסד"ק מדד אחרון: 2562

הנאסק בדרך מעלה וכבר שבר שיא חדש. נראה גם שהנאסדק עומד לשנות עוצמה ולהגביר את קצב העליה. הנאסדק צפוי להגיע ל-2600בתוך שבוע.

הכותבים ו/או לקוחותיהם עשויים להחזיק פוזיציות בנכסים הנ"ל. כל מי שפועל על סמך התחזית הנ"ל עושה זאת על אחריותו בלבד.

תפריט נגישות