Skip link

תחזית של תטא ל-16 ביוני 2013

Facebook

תחזית של תטא ל-16 ביוני 2013

בועז אילון

אונקיית זהב, מחיר אחרון  1,380$

1

בתחזית השבועית מיום ה-20 לאפריל, רשמתי עבורכם תחזית על מה שצפוי לקרות במחיר הזהב לאחר שבירת התמיכה המשמעותית ברמת ה-1,550 נקודות. דבר לא השתנה מאז אבל ניתן היום לדייק יותר כי נוצרה תמיכה במחיר של 1,340$. תיקון מעלה עד רמות ה-1,550 אפשרי אם כי סיכויו נמוכים. המשך ירידה ליעד המחיר הבא ב-1,200 צפוי להיות מושג לאחר שבירת רמת התמיכה ב-1340 תוך חודש מיום השבירה אבל גם תרחיש זה צפוי לקרות בעוד חדשים לפחות. יעד המחיר נשאר 1,000$ לאונקיה בטווח של השנה הקרובה.

אונקיית כסף, מחיר אחרון  21.72$

2

הכסף תנודתי יותר מהזהב ועל כן הוא ירד וגם צפוי להמשיך לרדת בצורה חדה יותר. יחד עם זאת התמיכה המשמעותית של מחיר הזהב שהיא 20$, אינה רחוקה ועל כן אפשר לצפות לעצירת הירידה ברמה זו ואפילו תיקון זמני מעלה שסביר שילווה בתיקון מעלה גם של מחיר הזהב לפני המשך ירידת המחיר של שתי המתכות היקרות.

מעוף, מחיר אחרון: 1,222.13

3

פער הארביטר'ג עומד על פלוס  0.13%  וזה אינו מרמז על הכיוון כך שהמעוף צפוי לפתוח ללא שינוי משמעותי.
היציבות בתחום 1180-1235 נמשכת ויש להמתין לפריצה מחודשת, כנראה מעלה.
אין שינוי בתחזית- הגל העולה צפוי לשבור את שיא כל הזמנים ולעלות אל מעל 1350 נקודות אבל לאחר מכן יש להיזהר. על פי המחזוריות, המפולת הבאה צפויה להתחיל במהלך 2014.
אסור לשכוח שככל שהמעוף נמצא ברצועה הצרה לזמן רב יותר כך תנועת המחיר שתבוא אחרי צפויה להיות גדולה וחדה יותר.

נאסדק, מחיר אחרון:  3,412

4

אין סימנים שליליים להתנהגות הנאסדק כך שהירידה והיציבות היחסית הם תיקון ומנוחה בלבד לפני חידוש העלייה. זהו שוק של קונים בלבד. מכיוון שהנאסדק הגיע ליעד המחיר והתקרב לקו מגמה עולה עליון, סביר שנמשיך לראות דשדוש ומנוחה לפני המשך העלייה כך שירידה עד 3,200 נקודות היא מאוד אפשרית לפני המשך העלייה.
עדיין אין סימנים שליליים להיפוך מגמה. על פי המחזוריות ניתן להתחיל לחפש את היפוך הכיוון והתחלת הירידות בעוד כשנה. יש להמתין להתחלת ירידה וליצירת מבנה שלילי לפני שמגיבים ופותחים פוזיציות שורט או לחלופין יוצאים מהמניות כי תמיד עדיף לראות שהשוק מסכים עם מה שאנו חושבים.

תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות, בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) וכן בניהול השקעות של קרנות נאמנות בניהול מיטב דש קרנות נאמנות בע"מ (עד 16.06.13 היה שם מנהל הקרן מיטב ניהול קרנות נאמנות (1982) בע"מ), ועל כן יש לה זיקה לקרנות נאמנות אלו. הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם ואינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות נאמנות, המתבצעת על פי תשקיף הקרן והדיווחים שבתוקף. כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים בתטא 1 (רישיון מספר 4786). אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. בועז אילון, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל' – 02-6251213

תפריט נגישות