Skip link

ניתוח טכני לחברת וויי בוקס

Facebook

ניתוח טכני לחברת וויי בוקס

מחיר אחרון: 73.1

 

החברה שפעלה בעבר כקרן הון סיכון והתמקדה בהשקעה בתחום התעשיה, במהלך שנת 2014 מימשה את יתרת החזקותיה בפרוטליקס, בדי. אן. איי. ביומדיקל סולושיינס, וכן חלק מהחזקותיה ברדהיל. בחודש מאי 2014 קיבל דירקטוריון החברה החלטה על שינוי תחום הפעילות של החברה לנדל"ן.

YBOXהיא חברת יזמות נדל"ן והשקעות, המקימה פרויקטים למגורים ונכסים מניבים כמבני מסחר ומשרדים. בנוסף החברה עוסקת בתכנון ויישום מיזמי תמ"א38 .

פרוייקטים למגורים – עיקר התמחותה של החברה הוא פרויקטים למגורים, YBOX מציעה ללקוחותיה מגוון דירות חדשות למכירה. עם סטנדרט עיצוב של אדריכלים ידועי-שם.
בת ים – YBOX מקימה מגדלי דירות יוקרה של פרויטים חדשים בבת ים במרחק של כ-500 מ' בלבד מחוף הים והטיילת של בת ים ובמרחק הליכה ורק 300 מ' מהרכבת הקלה המתוכננת.
בתל אביב, שוכן קומפלקס רביעיית פלורנטין כאשר בקומת הקרקע הוקצתה לקומת מסחר ובה חנויות מותגים, בתי קפה, בריכת שחייה, חדר כושר וספא.

"פרויקט יפו – יהודה הימית" ממוקם ברחוב יפת, בין יפו העתיקה ליפו המנדטורית. בפרויקט, המתפרש על שטח של כ-4 דונם, ייבנו 150 יחידות דיור בסטנדרט גבוה במיוחד, הכולל גם חניות ומחסנים תת-קרקעיים. עוד ייהנו דיירי הקומפלקס מבריכה, חדר כושר וספא צמודים, ושטחי מסחר. עם נוף מרהיב: העיר העתיקה מצפון, הנמל והים במערב ושכונת ע'גמי בדרום.
וילה וי בחדרה – בחזיתה של שכונת הפארק החדשה של חדרה, בקצה המחבר את מבואותיה המזרחיים של העיר לעמק חפר.

פרויקטים חדשים בנתניה – נווה אביבים החברה בשיתוף עם חברת נווה גד מקימים 4 מגדלים מפוארים המשקיפים על מרכז העיר ובמרחק הליכה לשוק, לים, בתי קפה שכונתיים ועוד.

פרוייקטים מסחריים – לחברה מגוון משרדים להשכרה, ביניהם בנייני משרדים בתל-אביב. בנייני משרדים אלו מנוהלים על ידי חברת ניקיון וחברת אחזקה המנהלות את תחזוקת הבניין בשוטף.
ראול וולנברג 16 – במרכזה של רמת החי"ל, מוקם משרדים בן 8 קומות בנוף האורבני העשיר של רמת החי"ל.
בית פולק אחד העם 20 – בית פולק הנו מבנה עתיק והינו אחד מבתי "אחוזת בית", שבנייתם סימנה את ראשית הקמתה של העיר תל-אביב. המבנה היפהפה אכלס במשך השנים אנשים וארגונים החשובים במיוחד להיסטוריה של העיר והיישוב העברי, כגון ועד הצירים, המסעדה הראשונה באחוזת בית ועוד. המבנה, המיועד לשימור מחמיר, משקף את סגנון הבנייה הייחודי שאפיין את ימיה הראשונים של תל-אביב.
YBOX משיבה לחיים את המבנה יוצא-הדופן, תוך שמירה על אופיו ההיסטורי: קומת הקרקע של המבנה תיוחד למסחר, ובה יפעלו מסעדות וחנויות, ואילו בקומה השנייה יקומו מלון בוטיק ייחודי ומשרדים.'
בית אורוקה – בניין משרדים ראול וולנברג 14א – בלבה ההומה של רמת החי"ל, אזור העסקים וההייטק המרכזי והגדול ביותר בתל-אביב, ממוקם בית אורוקה. בית אורוקה הנו בניין משרדים ותיק המקיף כ-5,000 מ"ר בקירוב, הכוללים שטחי משרדים נרחבים המשתרעים על-פני 5 קומות.
הפרויקט האחרון הוא מתחם הקניות ברביעיית פלורנטין שמהווה המרכז המסחרי הגדול היחיד באזור, המשתרע על פני 2000 מ"ר ונהנה מנוף אורבני ייחודי.

 

ניתוח טכני

להלן גרף המניה ל- 19 השנים האחרונות

גרף המניה חיובי, כאשר מעידות על כך נקודות השפל שמסודרות בקצב עולה מאידך שיא חדש לא מצליח להיקבע במניה מאז השיא שעמד על כ -200 נקודות בשנת 2007.
מאז נוצר מבנה של משולש מתכנס, עם שיפוע חד יותר כלפי מטה.

מלבד הצד הפסיכולוגי של המחיר, גרף המחיר אינו מאוד רלוונטי לענייננו שכן החברה החליפה בעלות ופעילות באופן מהותי.

להלן גרף המניה ל- 7 השנים האחרונות

בהתמקדות בגרף כבר ניתן להבחין בסוג של דאבל טופ שנוצר בשנים האחרונות ויוצר התנגדות חזקה ברמת 134 נקודות. בשנים החולפות היו עליות נאות בשווקי המניות אך מניית החברה לא הצליחה להתאושש.

ניתן לראות שרמת ה-70 אגורות היא תמיכה משמעותית ושבה ממתינים קונים רבים. כל עוד המניה נתמכת מעל שער של 70 אגורות יש סיכוי לעלייה ועל כן אפשר לאמץ אסטרטגיה של רכישה במחיר קרוב ככל האפשר ל-70, חיתוך הפסד אם מחיר המניה יורד מ-70 ובמצב של עלייה- ניתן למכור בשער 83 או לחלופין להתחיל לשמור על הרווח בשער הזה בתקווה להמשיך להרוויח עם עליית המחיר.

יעד המחיר 83 אגורות בתוך כחצי שנה.

בהצלחה!

תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות, בשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות) וכן בניהול השקעות של קרנות נאמנות בניהול מיטב דש קרנות נאמנות בע"מ ועל כן יש לה זיקה לקרנות נאמנות אלו. הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם ואינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות נאמנות, המתבצעת על פי תשקיף הקרן והדיווחים שבתוקף. כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים בתטא 1 (רישיון מספר 4786). אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. בועז אילון, תטא 1 השקעות וניירות ערך בע"מ, עמק רפאים 7 ירושלים. טל' –02-6251213

תפריט נגישות